Merhaba güzel anneler,
oğlum 5. Ayına giricek şimdiye kadar sleppy bio kullanıyordum hiçbir sorunumuzda yoktu fakat 4 noya geçtigimzden bu yana her kakasını yaptıkca yanlarından atletine geçiyor. Yani numaradanmı yoksa bezden kaynaklımı anlayamadım. Hem uygun hemde pişik yapmayan hemde doğal içerikli olduğu için bu bezi çok seviyorum ama böyle giderse değişitiricez. Sizin doğal içerikli ve bütçenize uygun memnun kaldıgınız bir bez varmı? Not: bezi takarken herşeye dikkat ediyorum aam bezin kenar lastıgınden sıvı kala çıkıyor