Kızlar dün gece telif hakkı ihlali adı altında bir mesaj geldi instegramdan, hep çok dikkatliyimdir boşluğuma denk geldi, ne telif hakkı yapmışım diye tıkladım ve hesabım çalındı.Tabii hemen bilgileri güncellediği için kurtarma maili bana değil güncellediği adrese gitti.Telefon no bilgisi ve emaili değiştirmişler hemen. Ben tanıdık olmayan kimseyi eklemiyorum birçok arkadaş istediği vardı onları hemen kabul etmiş, takipçi sayım çıktı mı 1000 küsüre. Sabah erkenden cimere yazdım, siber suçları aradım ifade vermeye gideceğim. Bu arada instegrama mesaj attım bana gelen mesajın ekran görüntülerini de ekleyerek henüz cevap yok. Muhatap bulamamak çok zor. 😔Sizin başınıza geldi mi? Yada bu konuda bilgisi olan var mı? Arkadaşlarım hep şikayet etti, taklit ediyor diye, hesabı geri almaktan geçtim küçüğün değil ama 2.sınıfa giden evladımın fotoğrafları var, çok canım sıkıldı. Kızlar sizce yeni hesap açıp, beni taklit ediyor sekmesi ile şikayet etsem daha mı kolay kapanır?