Emineg35 çalışan annelerin hepsi sizin gibi. Geleceği için çalışmaktan başka çaremiz yok tabiki. Kızım 5.5 aylıktı bıraktım işe başladım şuan 6 ay 20 günlük. Benim sorunum şuan 07-15 çalışıyorum ama 1 yaşına girdiğinde vardiya sistemine geçicem😒 7-15 ,15-23, 23-07 bu şekilde çalıştığımda nolacak bilmiyprum