Lokumcuk akşamdan ıslıyorum düdüklüde en kısık ayarda etler suyunu salip toparlayama yaşar pisiriyorum yağını soğanını ekleyip kavurup salçayı ekliyorum biraz öyle kavurup ısladığım kuru fasulyeyi de ekleyip güzelce tuz karabiber pul biber atıp kavuruyorum kaynamış suyunu ekleyip kapatıp 25 dk da pişiyorum çok güzel oluyor