Bozzzzy pardon o detayı kaçırmışım ben . O konuda da şöyle söylim , yeğenim 4 yaşında, Türkiye’de doğduğundan beri annesi babası İngilizce konuştu , her gece yatarkende ingilizce kitap okur annesi öyle uyur. Herşey çok net anlıyor canı isterse ingilizce cevapta veriyor ama genellikle Türkçe konuşuyor. Yaşadığın ülke neresi ise o çocuk çoğunlukla onu konuşur demek istediğim. Ama devam edin Almanca konuşmaya , çocuklar herşeyi kaydeder ve kullanması gerektiğinde uygular . İlerde de çok büyük avantaj olur , yabancı dilleri daha çabuk öğrenir .