Ayseee27
Sürekli emmek istiyordu, çok gazı oluyordu, her emme sonrası kusuyordu ve gürültülü kaka yapıyordu. Biz bunları normal diye düşünüyorduk. Kilo alımında sıkıntı olunca doktor şüphelendi. Diyete başladıktan sonra dışarda yemek yediğim zaman bir kaç kere kanlı kaka yaptı.
Bence sağlığı yerindeyse kilosunu çok da takmayın. Kızım 3 yaşını 2 ay geçti en fazla 13 kiloyu gördü. Geçtiğimiz aylarda bi hasta oldu 12 kiloya düştü şimdi 12,5 kilo falan. Çok şükür alerjisi de geçti sağlığı da yerinde. Zayıf ama sağlıklı şükür.