Merhabalar, kızımda 3 aylıkken yapışıklık olmuştu çocuk cerrahı açmıştı. 15 aylık ve şuna yine tekrarladı. Önerebileceğiniz bir masaj videosu var mı? Canı yanacak diye çok korkuyorum. Doktor krem verdi ama kremi araştırdığımda kimse önermiyor. Zaten doktora çok güvenmedim ilk kez gittik.