Fatmablmt-33 Kızlar 42 günlük bebeğim var sütüm yetmiyo sma kullaniyorum ama gaz yapıyor Bebelac mama nasıl acaba kullanan var mı kilo aldirimi nasıl
Eysar Fatmablmt-33 Bebelac kullanıyoruz kızım 2 aylık olmadı henüz bir sıkıntı yaşamadık tavsiye ederim
Purpura26 Fatmablmt-33 Şu dönemde her şey gaz yapıyor. Yani bebek gazlı bir bebekse her mama gaz yapıyor. Ben en son aptamilde kaldım. Her biberona 5 6 damla sab simplex gaz damlası katıyordum. Köpüğünü anında alıyor gazıda azaltıyor. Her gaz damlası mamaya katılmıyor ama bu marka katılıyor