Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık görme ve kalça çıkıklığı testi yaptıramadım Bi türlü. Ve sağlık ocağına her aşıya gittiğimiz de benden bu raporları istiyorlar. Ve çok gecikmiş diyorlar. Bunları yaptırmak mecbur mu? Bilgisi olan var mı? Bu virüs içinde hastaneye de gitmek istemiyorum