Adazeynep
Benim oğlumda da var. Bugün 40 günlük oldu. Emmesinde sorun olmadığı için bir işlem yapılmadı. Bizimki doğumdan sonra hemen fark edilip not alındı. Konuşmasını etkilerse işlem yapılacak. Eşimde de var ama etkilememiş mesela. Olursa da çok basit bir işlemmiş. Muayene anında bile kesiyormuş doktorlar. Korkmayın.