2 Ay 14 Günlük Oğlum var hem anne sütü alıyor hem de ek gıda olarak mama kullanıyorum normal de doğduğundan beri aptamil kullanıyorum aptamil ile hiç bir sıkıntımız olmadı 1 hafta önce eczanede aptamil bulamamıştım eşim mama getirene kadar bebivita mama aldım aslın da oğlum aptamilden başka mama sevmiyor bir kere de hipp almak zorun da kalmıştım doyurmuyordu ağlıyordu hep her neyse bebivita mama çöpe gitmesin diye bu gün acıktığı zaman ondan verdim demin ise uyandı aptamil veriyim dedim bebivita da çok çabuk acıkıp duruyor çünkü aptamili yedi gazını çıkartırken hem gaz çıkartı hem de beyaz peynir kıvamın da omzumdan aşağa kustu yediği mamaları çıkarmıştır yani aptamilden kaynaklıdır demeyin aptamil yedirdiğim mama bu güne kadar ne kusma ne gaz yaptı oğluma pahallı olmasına rağmen aptamilden memnunum bebivita gaz yapmış olabilir mi ? Eğer öyleyse bir daha vermeyeceğim