Kuzeyimmm Arkadaşlar merhaba ✋ Beylikdüzü’nde gidipte memnun kaldığınız bir çocuk doktoru varmı acaba 🌹
Sedadnc Kuzeyimmm oğlum 6 aylık. Doğduğundan beri zeynel albayrak doktorumuz çok memnunuz. Telefonlada istediğiniz zaman ulaşabiliyosunuz ☺️