Nilay1405 Geceleri cok fazla idrar kacirmaya baslacik sleepy kullaniyordum qmq degiatiricem tavsiyesi olan varmi 16 ayligiz buarada
afraninannesii Nilay1405 prima diğer bezlerin hepsi gece sızdırdı. Primada yaşamadım. Ben artık şöyle yapıyorum. Gündüz molfix ya da sleepy gece prima takıyorum🥶
Zyneepemree Nilay1405 prima kullanıyorum gayet memnunum uykuya geçmeden önce bebeğimin altını alıp pişik kremi sürüyorum sabaha kadar almıyorum bu şekilde bi sorun yaşamadık
Alenffc18 Nilay1405 oğlum 11 aylık doğdugundan bu yana prima premium care kullanıyorum hiç bir gün sızdırmadı cok memnunum