Annebebek58 en başından beri rezene ve ısırgan da katarak içiyorum. Hangisi etkiliyo bilmiyorum ama içmediğimde sütüm az oluyo, bebeğim doymuyordu. Gaz için etkili ama bence kimyon. İçtiğim zamanlarda gaz sancısı da çok çekmedi. Şimdi 4 aylık gaz sorunu iyice bitti ama yine de içiyorum her gün