Kızlar 10 Ay 20 günlük kızım geçen hafta bronşit teşhisi koyuldu Allahim son bi hafta tam anlamıyla kabus gibi geçiyor evde hava veriyoruz tedaviye yanıt almazsak hastaneye alırım dedi doktor tabi bende bu korkuyla mahvoldum işin özü bebeğim çok kötü değil şükür iyiye gidiyo gibi yarın kontrol var ama sanki çok huy değiştirdi uyanıkken hep huysuz mizmiz hic bireyden memnun değil dönemsel bisey mi aynı ayda olanlar ne durumda yazar mısınız? Çünkü hayattan soğudum resmen evde hep bi kaos ortamı var huzurla yemek yiyemez oldum