Merhabalar oğlum 6 ay 6 günlük 😊 çoklu besin alerjimiz var ve sıkı diyetteyim bu yüzden. Doğduğundan beri gazlı bir bebekti büyüdükçe azalır dediler ama bizim gaz problemimiz arttı 😅😳 3-4 aylıkken uyurken kendi kendine çıkarıyordu gazını şimdi yok yapamıyor. Gaz ilacıda kullanıyoruz. Gündüz, gece emerek uyuyor hatta gündüzleri meme hep ağzında 🥲 Uyku Eğitmi aldırmaya başlamıştım çokta iyi gidiyordu ama mutsuz olduğunu fark ettim devamlı şikayet etmeye başlamıştı bende bıraktım geri memeye döndük. Bütün emerek uyuyan bebekler böyle gazlanıyor mu, nasıl oluyor anlamış değilim. Eğer emmesinden kaynaklı değilse tekrardan uyku düzenini bozmakta istemiyorum. Ama bizimki gece gazdan uyanıyor sabaha doğru. Uyurken başaramıyorum gazını çıkarmayı ne yapacağımızı şaşırdık eşimle. Gazdan kıvranıyor habire.