balyanakannesiiiii https://imgyukle.com/i/ok49Ey 2-3 gündür gece uykularından inleyerek uyanıp baya 1-2 saat uyumuyor acaba diş mi gelcek 7ay 26 günlük oğlum
Ayseege6156 balyanakannesiiiii sanki şişme var gibi foto da tam net değil ama zaten hemen çıkmıyor canım 1 aya kadar patlatır inşallah bizimkide böyle oldu ilk dişi 8 ay 24 günlük patladı ikinciside 25 gün sonra patladı şimdi üstleri bekliyoruz
Vuslat23 Evet cnm o kısım üstü çizik gibi olunca en geç 2 güne gelmiş oluyo 😂 bizimde ilki patladı öbürleri bu durumda
balyanakannesiiiii hurremsultann bizimki 2 aydır bu şekilde yakındır o zaman çıkması inşallah özel bişey yaptınx mı siz peki tetagil var bende kullansam mı bilemedm
hurremsultann balyanakannesiiiii tetagil calgel jel dönüşümlü kullanıyorum rahatlatıyor azda olsa birde meme mama reddi oluyor emiyor mu bebeğiniz
balyanakannesiiiii hurremsultann sadece anne sütü alıyor şimdlk emme reddi yok emiyor bende o zaman tetagil kullanıyım hemen