Anneler havalar soğuk olduğundan sinekler doluşuyor eve. Oğlumu yanağında vardı şimdi alnının tam ortasında 😑 mavi ışık falan da takıyorum ama kanmıyorlar hiç. Ayrıca çok uzun sürede geçiyor. Sinek kovucu sprey mi sürsem yatmadan. Sizde oldu mu hiç ?