Kızlar daha önce bebelac gold kullanıyordum sadece mamayla besleniyor bu arada ve gece en az 6 saat deliksiz uyurdu maşALLAH sma optipro sanki çabuk acıktırıyor habire kalkıyor mama istiyor önceden taş çatlasın 2 defa kalkardı şimdi 4567 kaç bilemiyorum ama sma optipro ya alıştı bebelac gold bunun gibi kolay çözünmüyordu suda lakin kilo alımıda pek yapmadı 20 gün arayla ölçüldü aynıydı kilosu sizce tekrar bebelac golda dönmeli miyim kabız olurmu acaba mama değişince probiyotik kullanıyorum yoksa olmazmı ay uzun oldu kusura bakmayın😇