Kızlar bebeğim 13 aylık oldu birden kabardı doktorumuz el ayak hastalığı dio ilaç verdi ama çabuk yayilio başına gelen var mi yemek yemiyor ağzının ici yara içinde bı kaç ilaç verdi bize ama ateş düştü sadece ağız yaraları hala geçmedi ve vücudun daki küçük küçük sivilceleri de sonusmedi daha da çoğaldı