Egeberk işe gittiğimden annem bakıyor hergün çıkıyor dabah 7 de 😊 tabi bunu saymasazsak gene çıkarıyorum yazın doğdu,yağmur,kar farketmez 😊 zaten doğduğundan beri evim serin olmasına rağmen çok kalın giydirmem, banyo suyunu çok kontrol etmem mesela. Biraz soğuğa sıcağa alışsın istiyorum. 1-2 defa burnu aktı limon yakattım, nane limon verdim çok şükür bi hastalık yaşamadık. 6 ay 20 günlük bu arada 😊