Merhaba arkadaşlar. Benim bebeğim yeni 1 aylık. Çok fazla gazı var. Birde o kadar kendini kasıyor sıkıyor ki birde bunu sürekli yapıyor uykuda uyanıkken o kadar kasılıyor sıkıyor ki kendini yediği ne varsa çıkarıyor. İki haftadırda sürekli kusuyor. Emziriyorum bıraktığı an içtiğinide kusuyor. Mesale masaj yapacam biraz karnını ovalasam yine kusuyor. Lütfen ne yapabilirim benimle aynı durumu yaşayan var mı ?