10 ay 20 günlük oğlum Herkes gibi bende ayağımda sallayarak uyutuyordum maalesef. Dizlerim diye ağlıyordum gecenin bi yarısında uyanıyodu sallayıp uyutuyordum tekrar 1 saat boyunca salladıgım oluyordu bi de çocuğun ne suçu varsa uyumuyo diye ona kızıyordum canıma tak etti bi sabah eşime dedim bir daha sallamıycam bırakıcaz dedim dene bakalım dedi yanıma yatırdım uykusu gelince ninni söyledim eee dedim önce bi mızmızlandı gögsüme yattı döndü durdu ama hiç ağlamadı 10 dk sonra uyudu 🤷♀️ Ne kolay uyudu dedim yarın sabahta inşallah devam ettiririm dedim sabah ilk uykusunda aldım yanıma ninni söyledim ee dedim elimi tuttu uyudu birde bizim uyku arkadaşımız yazma var ona sarılıp uyur 2 gündür sallamadan uyutuyorum neden daha önce denemedim işkence yaşadım diyorum kararlı olun pes etmeyin ve doğru zamanda uyutun . Şimdi uyuttum oğlumu hiç dokunmadım ninni söyledim ağzıma bakarken uyudu 🥰🧿