Doktorun biberon yasaklamasına anlam veremedim bebeğiniz doymuyorsa mecbur mama vereceksiniz. Biz doğumda aldık yedekte dursun diye çok nadir verdik. Şimdi oğlum 4 aylık benim sütümle doymuyor bağışıklığı düşmesin diye bende mama veriyorum biberonla. Bi mama bi meme yapıyorum gece de emziriyorum