Opticanmom Günler nasıl geçiyor arkadaşlar 2 yaş sendromundan sonra 3 yaş sendromuna başladık galiba🤦 beynimde sürekli çalan oynatmaya az kaldi doktorum nerde bir güzel kiz yüzünden çıldıracağım şarkısı 😂 sizde durumlar nasıl?
Ece Opticanmom merhabaaa iki yaşı doldurmaya son günler hepsi o kadar güzel dolu dolu ki bu ayın beni en mutlu eden yani durup durup gelip sarılıp mırç diye sesli öpmesi o minik elleri hayat enerjim anneee diye seslenişi o an ne kadar kötü olursam olayım pamuk gibi yapıyor beni eriyorum resmen sendromu zorluyor ama kahrına da kurban olurum onun 🥰🎈
Gzdzeynep Opticanmom biz de tam bir kız çocuğuyuz her sabah elbise giymek istiyor ağlama krizine giriyor elbiseyi giydikten sonra mutlaka ağlamak için bir şey daha bulur mesela bu sabah sandalet giymek istediği için ağladı. ne zaman geçecek bu durumlar merak ediyorum. bu arada tabi bizimle sohbet etmesi gününü anlatması sorular sorması çok keyifli anne seni çok sebiyom diyişine de eriyorum
Balkizlarim Opticanmom Sabah sinirden kendi neye sinirlendiğinide bilmiyor battaniyeyi düzgün serememis kizim kitap ve oyuncak bebeğini ısırdı ve bardak firlatti 🙈😂😂 Dışarda hiç belli etmez sinirini evde maşallah 🤭💃💃
[silindi] Opticanmom Sendrom bizde de hat safhada. İstediği olmayınca ağlama krizleri, kafasını yere, duvara, üniteye vurması. Konuşabiliyor herşeyi, cümle kurabiliyor ama bazen inat edip sadece ııııı die ağlar. Bu arada 30 aylığız. Hergün ayrı curcuna 😁
Opticanmom Ece yaa ne kadar güzel ❤️ biz 30 ayligiz konusma problemimizi yeni yeni hallediyoru yeni anne demeye başladı en sinir ettiği anlarda bile karşımda boynunu bükük bakması dediğiniz gibi gelip sarılması bambaşka bir duygu ❤️ sağlıkla büyütelim inşallah evlatlarimizi
Ece Opticanmom oy yerim maşallah maşallah evet ya bazen oluyor bebelerde öyle Rabbim büyük dert vermesin bunlar geçiyor anın tadını çıkarın anne olmak çok güzel 🌼
Opticanmom Gzdzeynep ayy maşallah ne tatlı 😍😍 benim kızımda bu sabah hasır şapka takip disari çıktı 😂 çok fenalad gerçekten
Opticanmom Balkizlarim Biz de masa örtüsünde aynı şeyi yaşıyoruz😔 yamuk serdigini fark ettim off kriz başlıyor
FatosToprakDeniz Opticanmom o şarkı bana yazılmış. Kızım doğduğunda anladım 🤣🤣 Benimki dünden beri buzdolabına takmış durumda. Akşam yemek hazırlarken dolap raflarına tırmanıp her şeyi indiriyor. Düşecek gibi olunca anne tontişi tut diye bağırıyor 😂😂kahbalti hazırlıyormuş
Opticanmom FatosToprakDeniz ahahah tontisi tut nedir yaa ah bu bebeler valla su sirinlikleri olmasa hiç çekilmeler😂😂
Laden Opticanmom aynı durumdayız. Kendini yere atıp ağlayıp duruyor🥲 anne gel, anne gelmeeee. Anne ver, anne vermeeee… ne istediğini kendi de bilmiyor😁
Opticanmom Laden şarj aletini agzina sokmasına izin vermedim diye 1 saat ağladı 😔 ikiz anneleri nasıl dayanıyor acaba