Bebeğim 9 aylık olacak belki dişten belki başka şeyden emmek istemiyor 9 ay boyunca çok mücadele verdim emzirmek için ara ara çok meme reddi yaşadım bırakmadım çoğunu atlattık ilk doğduğun da almadı 1 ay uğraştım ama bu kez başaramıyorum eşim büyü dü artık abartma ek gıdayı güzel alıyor rahat bırak artık bebeği diyor kilosu falan da normal pes ediyorum artık bana elinden geleni yapmışsın büyümüş emmesin boşver diyin vicdan yapıyorum 😢🤗