Azizinannesi2 Deletedmom_41 Neden peki ilk cocugumda losyon ve arada yağ kullanmıştım bunda da karasız kaldim
Nesrincente Azizinannesi2 Vala bı nedeni yok hamileyken losyon almısım cok begendım onunla devam ediyorum