Miniminikusum Geceden beri şiddetli diş agrım var, herhangi bir çürüğümde yok ama 4-5saattir arttı ağrı bu agrıyı kesecek hafifletecek fikirlere ihtiyacım var
denizzzz95 Miniminikusum Anestol alıp sürün dua edersiniz 😀 Dişçiye gidene kadar idare eder be bir zararı da yok
Dilekela Canım bunlar geçici çözümler bi dişçiye git çürük yok ama belki 20 lik dişindir bütün ağzının içine vurur ben çektim o yüzden diorum vakit kaybetmeden git göster bence sonuçta her gün dahada artarak ağrısı devam edecek
Miniminikusum Dilekela 20liklerm hep çıktı benim, çürükde gözükmüyo bir anda başlayan bi agrı inşallah geçiciddir. Gitmek istiyoeumda bebeğime bakacak kimsem yok bugun
denizzzz95 Miniminikusum evet canm uzun süre ağrıyı kesiyor.Doktora gidene kadar en azından rahat edersin
Dilekela Miniminikusum benmde öyleydi 20 liklerim çıktı çürükte görünmüyordu ama bi gün sağ tarafım ağrıyofu bi gün sol tarafım artık dayanamayıp gitmiştim film çektiler 20 liklerin biri çürümeye başlamış çektirdim çok şükür herşey bitti bi gidin en azından film çektirin ne olduğunu anlarsınjz