ya ne yapsam yemiyo anlamadim yogurt corbasi,tarhana,sebze corbasi falan yemiyo yani pilav verdim gecen yemedi 9 aylik olduk artik ne yicek bu cocuk ac kaliyo diye endise ediyorum gerekli besini alamiyo diye hep mama istiyo biberon yani sizin guzel tarifleriniz var mi yemek icin paylasirsaniz sevinirim bir de onlar deneyeyim cok canimi sikiyo bu durum 😞 mesela kahvalti ogle aksam menulerini paylaşırsanız cok sevaba girersiniz 😅 ben mi yanlis yapiyorum bilemiyorum 🥲