Fatmasay Kızlar merhaba oğlum 3 gündür normalinden kötü kokan kaka yapıyor ishal değil ama sümüksü bir yapısı var gibi ve bugün koyu yeşil renkliydi anne sütü emiyor ek takviye yok 3.5 aylık . Üşüttü mü yoksa alerjik bir durum mu acaba bilemedim yoksa normal birşey mi 🥺
Minnakkk Fatmasay oglum 4 aylık onun da kakası cok kötü kokuyor tahlil, verdik nasipse bugun sonucları gosterecgiz bakalım ne diyecek. Kilo, alımı da yok bi süre ishal oldu su an ishal kesildi ama koku kaldı gastro bakıyor bize
Fatmasay Minnakkk yok canım bizde ishal ve kilo alımı gibi şey yok bende olmadı göstereceğim yinede inşallah sonuçları iyi çıkar sizinden 🙏🏻