Kızım o kadar çok ağlıyor ki geceleri. Perşembe günü ateşlendi hafif. Doktora gittik hafif boğz enfeksiyonu olmuş dişlerle beraber dedi. Dişlerimiz çok geç çıkıyor. İlk diş 14. Ayda çıktı hala daha da 4-5 dişimiz var öyle diyeyim. Sürekli memeye yapışıyor uyumakta zorlanıyor falan memelerm yara oldu. Son 2 gecedir ben de biraz gerildim memeyi çektim o ağladı biraz sakinleşsin bekledim daha beter oldu falan sonunda mecbur verdim neyse uyudu tamam. Ama bu gece inanılmaz bir şekilde ağlıyor. Yani neye ağladığı belirsiz. Önce uyudu tam yatırcam meme meme diye acıklı bi şekilde ağladı, halbuki kendi bırakmıştı dalıp. Verdim ama yok almıyor kendini helak etti ağlarken. Israr etmedim uyumasın dedim pyun oynatamıyorum sürekli bi şeye sinirlenip ağlıyor susturamıyorum öyle de yapsam olmuyo böyle de olmuyo falan derken neyse sakinleşyi yine oynadık baaya. Sonunda tekrar meme istedi yatakta gene uyurken bi mırıldandı ama artkk kalkamadığı uykusuzluktan uyudu. 3 saat sonra yani 10 dk önce ağlayarak uyandı eliyle komidini işaret ediyo yanımdaki ama üzerindeki her şeyi vermeyi denedim hiç birini istemiyo ama çılgınlar gibi ağlıyo. Meme veriyim diyorum çılgınlar gibi ağlıyo. Uzanıyorum diye ellermi itiyo. Neyse gene geldi bi şekilde memede uyudu. Kendi bıraktı memeyi. Hop birazdan kucağımda gene uyandı meme meme diye ağlıyo sanki ben çekmeşim gibi. Bi yeri ağrıyo desem bütün gün çok iyiydi. Nolduysa gece oldu. Karnı ağrıyo desem hiç öyle bi hali tavrı yok. Atak mı bu ben hiç bu kadar zorlanmadım ataklarda böyle ağlama krizleri oluyor mu nedensiz ya da annenin nedenini çözemediği? Çok zor durumdayım. Bir de sinirlerim bozuluyor anlayamadığım için. Uykusuz da kaldım. Ne bu anlamadım gitti