Kizlar kullananiniz varmı ben normalde mama vermiyorum bebeğime ama bu akşam sütüm o kadar azdiki hatta yoktu yani bebegimi emzirdim gelmedi sagdim gelmedi en sonunda gece saat 12de eşim eczaneye gidip mama alayım dedi çünkü çocuk aç agliyo eczanelerde mama yokmuş nasıl oluyorsa bı bunu bulmuş mecbur bunu almış bende mecburen verdim beğendi kızım içti bı kaç araştırma yaptım genelde memnun herkes ama bide size sormak istedim kullanan varmi