Fatos_tekeeva Nhlks gel sarılalım dostum 🙆🏻 ben eşime bırakıp kaçtım 😂 şimdi sesini duydum bebişimin kalktım emzirdim kaçtım geldim yatağa 😀
Bebisko 2 saattir sallıyorum ayaklarım koptu valla niye uyanıyor anlamıyorum 1 haftadir gece 3 den sonra uyanıyor