1 yaşındayken başımıza geldi. Ateşi çok çıkıyordu. Doktor antibiyotik ve ateş düşürücü verdi. Biz de sık sık duş aldırdık ateşi düşsün diye ama pek düşmüyordu. En sonunda yine gittik bir iğne yaptılar ve ateşi düştü daha da çıkmadı. Enfeksiyon için de antibiyotik kullanmaya devam ettik bitene kadar. Yani çok yapacak bir şey yok sanırım, doktor ne diyorsa o