Kızlar 17 aylıktan sesleniyorum. 1,5 - 2 saatte bir emmek için uyanan bir kızım var . Uyku nedir unuutum diyebilirim artık dayanamıyorum. Üatüne bi de şuan gribim hiç halim yok. Şimdi de uyandı uyumuyor Allahımm🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Nysee kızlarrr gece beslenmesini nasıl kesebilirim. Uyku için yaptığınız özel bişeler var mı lütfen helpppppp!!!