Bizde gecen ay sunnet olduk bende ilk gun cok aglayinca pisman oldum yaptirmasa miydim diye cok üzüldüm. Ama ikinci gun daha iyiydi pek aglamadi 3. Gun dahada iyiydi sonrasinda da zaten gecti gitti. Simdide iyi ki yatırmışım diyorum. Bence ilk gune hazirlikli olun zor gececek aglayacak ama ertesi gune daha iyi olacak ve 3 gun icinde unutmus olacak yavas yavas iyileşecek inşallah verilen kremleri iyi kullanın ihmal etmeyin hemen geçer ve bence bebekken yaptırın kurtulun.