Alyameltem 10 aylık kızım Sabahın köründe kalktık emmek istiyor emziği fırlatıyor memeyi veriyorum ısırıyor koparırcasına yara oldu ısırmasından yatmadan önce tetagil veriyorum ama kesmiyor nedir bu diş belası ya var mı ısırmaya çare bulan? 😩
Sucukluyumurta11 Alyameltem emmiyor ama 10 aylık ne bulsa hırslı hırslı ısırıyor, agzına sokuyor. Jeldefayda etmiyor artk🥲
Dedimolabilir Alyameltem benimdeki emzik kullanmadi beni kullaniyor emzik yerine 10 aylik meme ucu kalmadi emzirmekten .
Pembemsi34 Alyameltem 7.5 aylık benim kızımda gözlerimden yaş geliyor resmen çok acıyor canım hatta bunu yazarken de ısırma gerçekleşti 🤓
lgsya Alyameltem ısırken tepkı gosterıyormusunuz ? Eger kı gosterıyorsanız oyun halıne getırmıs olabılır cunku oglumda bır ıkı kere ısırdı emerkenn ofladım canımı yaktın dıye baktım daha cok ısırmaya başladı busefer dışımı sıktım ses cıkarmadım bın ıkıgune unuttu
Alyameltem Sucukluyumurta11 nurse harveys de kullandım jel sadece 5 dk etkisi oluyor tetagil kalıcı olur dedi eczacı verdi o da 10 dk maksimum sürekli ısırılıyorum😂
Alyameltem Dedimolabilir chicco emziklerle zorla tutturmuştum ben yenidoğan döneminde 6-7 emzik denemesinden sonra chicco tuttu deneyin bi belki alır
Alyameltem Pembemsi34 vallahi allah sabır versin 6 aylıkken başladı ısırmaya o zaman sadece alt dişleri vardı şimdi 5 dişi var 3 üstte 2 altta bide sivri uçları bi ısırıyor iki yerinden kan akıtıyor😩
Alyameltem lgsya yok ses çıkarmadığım da oluyor ama genelde üst dişleri de olduğu için koparcasına kanatarak ısırıyor gözlerimden yaş geliyor bazen bağırıyorum 😩