Bizim doktorumuz 3 güne kadar ateşi normal buluyor. 39 üzerine çıkarsa müdahale edebilirsiniz diyor ateş düşürücü ile. Onun harici ılık duş, ayağının altına sarımsaklı yağ, aloe vera jel, eklem yerlerine çörek otu yağı vs ılık nemlı bez tedavisi yaptım. Oğlum perşembe covid olmuş hatta. Daha 13,5 aylık. Kulakları kızarık, burun akıyor tıkalı, boğazlar kötüymüş ve öksürük her şey var