Eşim almış yanlışlıkla o şekilde kullandım. Hiç de memnun kalmadım sadece laktoz içeriyor bir besleyiciliği yok yani. Bir de Mısır unu gibi görünümü bi garip yani. Bebelac kullanıyorum ama hipp tavsiye ederim zaten günde 1-2 defa kullanacaksınız uzun süre kullanırsınız bir kutuyu biraz pahalı ama içeriği güzel ve doyurucu. Bir de bunu söylemezsem vicdanım rahat etmez. Eğer biberonla verirseniz mamayı hemen meme reddi yapıyor. Yani emmek istemiyorlar. Şırınga yada kaşık biberon kullanın lütfen. ❤️❤️