Bebeğim 10 ay 20 günlük baş çevresi 48-49 cm bugün ölçtürdüm zaten biraz büyük 36 cm doğmuştu doktor biraz büyük diyor gerçi baktırdık ultrasonla herşey normaldi şükür ebesi normal zaten büyük kafa doğmuş diyor kafama takıyorum çok mu büyük yada doğum ölçüsüne göre normal mi ilerliyor bilemiyorum kız bebek bide