Kizlar kızım 17 aylık ve artık emzirmek gerçekten yorucu bir hal aldı. Sürekli bir memeye düşkünlük başladı. Emerek uyuyor. Gece sürekli uyanıyor emmek için. Ve bir iki emip bırakıyor yani aç olsugundan değil alışkanlıktan uyanıyor. Nasıl keseceğim bilemedim bende bı karar aldım anneme gidiyorum. Annem veya kız kardeşim ilgilenecek. Beni görünce aklına meme geliyor ama beni görmezse unutur bırakır diye düşündüm. Benim dışımda herkes ayağında salladiginda uyuyor. Ama bende uyumuyor cnku meme istiyor. Sizce doğru mu yapıyorum ya kafam çok karıştı. Bide hiç biberon almıyor ki onunla avutayim