Metehanbeysmom 9 ay sonra ☺️ Oğlum şuan 10 aylık keşke ilk geceden kalsaymışım. Kucağıma alınca tamamlandığımı hissettim 😍
Fundaesila Metehanbeysmom çok doğru söylüyorsun Allah bizlere bağışlasın evlatlarımızı çok çok güzel bı duygu Allah kimsenin evladının tırnağına taş degdirmesin 🙏🙏🙏
Fundaesila Deletedmom0099 nasıl bekliyorsunuz okadar 🤭 ben çocuk manyağı olduğum için 1 ay olmadı 2 ci ay kalmışım 1 gün geçti adetim 3 tane test aldım baktım 😂 şuan bile 4 aylık yaşına girer girmez birdaha istiyorum 🤭🤭
lgsya Fundaesila 1 bucuk ay sonra hamıle kaldım düşük yaptım😐 7 ay sonra tekrardan kaldım hamıle ☺️ 💙sarı civcivim dogdu 11 aylık suan
Deletedmom0099 Fundaesila beklemedim, olmadı 😂 ama tam zamanında geldi bence ideali 3 yıl beklemek. biraz kenara para koymak, evliliği oturtturmak gerekiyor
Fundaesila Poyrazalim_34 Yaa hızlı seni 🤭 ama bizden hızlısı yok temmuzda tanıştık ağustosta Nisan yaptık Eylül’de evlendik Kasım’da hamile kaldım senemiz dolmadan çocuğumuz kucagimizdaydi 😂😂
Barannm_ Fundaesila kasim taniştik aralikta nişanlandik ocak 6 nikah ocak 15 dugun 3 aylik bebegim var🙈💕
thedeparted Fundaesila 2 yıl sonra. Tam 1 yıl boyunca çocuğumuz olsun diye uğraştık neyse çok şükür kızım oldu sonra da kızım 4 aylıkken kazayla ikinci çocuk oldu işte hayat bazen böyledir 🥲😄
Fundaesila thedeparted olsun çok çocuk iyidir evin neşesi bereketidir Allah bağışlasın bende 2 ci yi istiyorim kızım 4 aylık eşim dur bı diyor 🤭 bana kalsa hemen doguruvericem 🤭