Songul1996 kısa vadede hemen bozmayacaksanız, uzun vadede zarar etmezsiniz. Bu düşüş suni bir düşüş, çıkışı olacak malesef. Ben sürekli döviz alıyorum hiç ama hiç tl de tutmadım. Dalgalanmalar elbette yaşanacak ama bozmak gibi bir niyetim olmadığından hiç zarar görmüyorum. 3000 $ gibi ufak meblalar kendini amorti edecektir, bekleyin.