denizoykumm Kızlar benim minnoş kızım bugün tam 3 aylık oldu😍 Kanguru kullanmak istiyorum fakat zararı olup olmadığını bilemiyorum.. bilgisi olan var mı Bebişiniz 3 aylıkken kanguru kullanıyormuydunuz ? Zararı olur mu acaba
Senanurkmrc denizoykumm zararı yok bebeklerin vücudu kolay şekil aldığı için kullanılabilir. Kardeşimde kullandı 3 4 aylıkken başladı. sadece çok uzun süre kalmamalı demişti doktoru ve açıkçası bence alıstırılmamalı bebekler kocaman oldu bebeği hala kanguruda yazık günah kambur olcaksın diyorum bazen
FilizSu kanguruyu aldık bir kere evde denedik havanın soğuk olması nedeniyle ilk bebeğim oldu icin çok evhamliyim sürekli gel git içindeyim bu tip konularda