Merhaba kızlar bebeğim 43 günluk doğdupundan beri hırıltılı solunumu vardı ona normal diyordu doktor bir gün evde zor nefes aldığını biraz tıkanık olduğunu hissettm ve dr götürdüm dün yatış yapti bronşit olmuş dedi cocukhastaliğiymiş salgın olarak. Birde idrar you enfeksiyonumuz cktı antibiyotik basladik hala hastanedeyz ne zaman cıkıxağimiz belli değil moralim cok kotu kendime gelemiyorum bebeğim cok kücük korkuyorum aranızda yaşyan önerisi olan varmı