Fox5 diye bş bitki çayı satın aldık azda ölüyorduk tamamen içeriği bitkisel dendi 1 ayda 8 kilo verme garantili ama içine ne koymuşlarsa ağzın kuruyor uyuyamıyorsun kalbin çarpıyor yemek yiyemiyorsun valla ben emziriyorum çoçupada geçti annemde denemek için içti az daha canımızdan oluyorduk 2 gün hiç hiç uyumadık bebeğide zor uyuttuk çoçuk ağla ağla çok fena oldu uzun lafın kısası zayıflama çaylarını kesinlikle önermiyorum 150 tl m çöp oldu ve çanımızdan oluyorduk kilo vercemdiye