Kızlar biogaia kullanıyorduk fakat gaz kesmedi. Sonra sab simplexe geçtik ilaç biliyosunuzdur. Biogaia ilaç değil. Fakat biberona 15 damla damlattığımda bebegimin kaç gündür mama içmedigini farkettim. (mamayla besleniyor hep.) resmen biberonu öğürüyordu. Büyüdü artık tokluğa uzun süre dayanıyor sanıyordum. Meğersem bebeğim damlanın tadını begenmiyormuş. Bugun damla hiç sıkmadım bebegim aclıktan cıkmıs gibiydi. Damlanın tadına baktım ekşimsi limon mu mandalina mı ne öyle değişik bir tadı var. Mamanın tadını değiştirdiği için bebegimin hosuna gitmedi. O yüzden dikkat edin sab simplex tad değiştiriyor. Bu durumu yasadıgım icin sizin bebeklerinizde aynı durumu yaşamasın istedim. İyi geceler🤍