Esmae1 Dikişlerim enfeksiyon kapmış hastanede randevu aldım fakat 10gun sonraya randevu vardı o süreçte ne yapabilirim lütfen yardımcı olun doktorun kizmasindan da korkuyorum doğum yapalı 1ay oldu
10kasim Esmae1 durumunuz var ise hemen bi özel hastaneye gidin her gün sabah akşam batikonka ve gazlı bezle pansuman yapın
hevookeee Esmae1 Canım sabah akşam oranı ılık suyla yıka tendiriyot ve gazlı bezle oanduman yap iyileşir inşallah
milenka Esmae1 bolgeyide kuru tutmak gerekiyor. Ben saç kurutma makinesi ile kurutuyordum Nemli kalmasi enfeksiyonu tetikliyor. Bence özele gidecek durumunuz yok ise de acilden giriş yapın sizi kadın Doğuma yönlendirebilirler
Esmae1 milenka sürekli kuru tutulması gerektiğini bilmiyordum öyle yapayım o zaman doktorlarda kızarlar belki bana diye düşünüyorum
Balogluum Esmae1 antibiyotik kullanmanız lazım ama siz karar vermeyin doktor görsün hiç olmadı sağlık ocağı bide ben beyazsabunu köpürtüp bastırmadan basıp çekiyordum tampon hareketlerle
milenka Esmae1 kızmaya hakları yok. İnsaniz başımıza herşey gelir. Haddini bilmeyen bir doktora gelirseniz o hadsiz şekilde davranabilir. Suçlu değilsiniz.
bitanem123 Esmae1 acile gidebilirsin canım nasıl boğazım enfeksiyon olunca gidiyoruz bu şekilde de gidebilirsin geri göndermezler
cemreninnannesii Esmae1 bence hemen acilden giriş yapın özele gidemiyorsanız doktorunuz iyice anlatmış olması lazım duştan sonra kuru tutmanız lazım saç kurıtma makinasının çok sıcak olmayan bölümüyle kurutun hep ve temiz tutun geçmiş olsun🌸
Esmae1 cemreninnannesii Cok teşekkür ederim ilk doğumum kimse bı tavsiyede bulunmadı cevremdede söyleyen olmadı diye biraz zor oldu benim için