Merhabalar. Gerçekten psikolojimi zorlayan bir konu hakkında danışacağım. Kızım 14 aylık ve gece 3 saat bile kesintisiz uyumadım bu zamana kadar. Sürekli emmek istiyor. Başka şeyler teklif etsem de ağlıyor uykusu açılıyor inanılmaz inatçı. Bu durum beni yıprattı uykumu alamadığım için sütüm yetişmiyor ve kanıyor göğüslerim. Böyle olup da düzelen var mı biri lütfen fikir versin