Lina_2021 benim bebegimde 3 aylık. Hep mamayla besleniyor. Normalde 3 günde bir yapardı, 4 güne cıktı. Simdide 5 güne. Öncesinde zeytinyağ vermiyordum. Fakat şimdi hergün 3 çay kaşığı mamasına katıyorum ona rağmen 5 günde yapıyor. Zeytinyağın faydası yok yani anladıgım kadarıyla doktorumada ileticem bunu. Bizimkide baya kaka yapıyor 3 bez dolar resmen.